צור קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

X

    בדק בית בפתח תקווה

    בדק בית בפתח תקווה

    בדיקת בדק בית היא בדיקה יסודית של מבנה שמתבצעת על ידי מהנדס או הנדסאי שמתמחה בתחום. הבדיקה נועדה להבטיח התאמה לתקן ולתוכנית האדריכלית במקרה של רכישת דירות חדשות. קונים דירה יד שנייה? בדיקת בדק בית בפתח תקווה הכרחית לקבלת תמונה מלאה אודות מצב הנכס. מתלבטים באיזה חברת בדק בית לבחור? יש לחברת מבדק ניסיון רב, ציוד חדיש, צוות של מומחים ומוניטין של חברה אמינה, יסודית ומקצועית. אם אתם מחפשים חברת בדק בית שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות – חברת מבדק היא הכתובת. 

    חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

    בדק בית בפתח תקווה לדירה יד שנייה

    כל רכישת דירה יד שנייה נבסס על בדיקת בדק מפורטת שמתבצעת על ידי מומחה מטעם חברת בדק בית מומלצת. גם כאשר מדובר בדירה חדשה או מבנה שעבר שיפוץ יסודי לאחרונה, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על בדיקת בדק יסודית. חשיפת כל הליקויים בדירה חיונית לניהול משא ומתן וקביעת מחיר הוגן לדירה. מגיע לכם לדעת מה מצב הצנרת ואלו תיקונים נדרשים בדירה. בדיקת בדק בית בפתח תקווה כוללת איתור ליקויים מבניים, בדיקה של כל המערכות ובחינת של מסמכי הנכס. 

    בדק בית פתח תקווה

    בדק בית פתח תקווה – מה כוללת הבדיקה?

    1. בדיקה מקיפה של כל המערכות : אינסטלציה, חשמל, גז. 
    2. איתור ליקויים במבנה : סדקים, רטיבות, בעיות איטום, עובש, תזוזה של אריחי ריצוף ועוד. 
    3. בחינת התאמה של מסמכי הנכס לרישום החוקי. 

    ברשימת הבעיות הנפוצות בדירות יד שנייה נמצא ליקויים קלים לצד ליקויים מורכבים ויקרים מאוד לתיקון. אם יש בדירה בעיה של איטום או צנרת ישנה מאוד – חשוב שתדעו זאת מראש. בדיקת בדק בית נועדה לוודא שהמבנה בראש ובראשונה בטיחותי למגורים. אם אתם רוכשים דירה בקומה האחרונה של הבניין יש לבצע בדיקה יסודית של גג המבנה לאיתור רטיבות ובעיות איטום. ליקויים במערכת החשמל ובמכשירים חשמליים קיימים בבית נפוצים גם כן. בדיקת בדק בית בוחנת את החיווט, את ההארקה ואת הגיל של מערכות החשמל. דלת החדר לא נסגרת? החלון לא נפתח בקלות? ייתכן ומדובר בליקוי בנייה. בדיקת בדק בית בפתח תקווה מבצעים רק עם חברת מבדק, צרו קשר לפרטים נוספים ותיאום ביקורת מבנים מקצועית ומקיפה.  

    חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

     

    image

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים בתחום