צור קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

X

    בדיקת דירה לפני קנייה

    בדיקת דירה לפני קנייה

    מצאתם את דירת החלומות שלכם במחיר מציאה? לא חותמים על חוזה קנייה מבלי לבצע תחילה בדיקת בדק בית מקיפה. את הבדיקה חשוב לבצע באמצעות אנשי מקצוע מהטובים בתחום, רוכש הדירה מממן את הבדיקה ויוזם אותה. מיד לאחר שקבלתם החלטה לרכוש את הנכס יש לבצע בדיקת דירה לפני קנייה. הבדיקה קודמת לכל חתימה על חוזה או זיכרון דברים. בדיקות בדק בית מבצעים עם חברת מבדק לבדיקה מקיפה ומקצועית שמתבססת על מכשור חדיש, הצוות מתמחה באיתור מדויק של ליקויים בכל רחבי המבנה. עם חברת מבדק תהיו רגועים בידיעה שיש לכם ביד תמונה מלאה של מצב הדירה. 

    חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

    בשביל מה מבצעים בדיקת דירה לפני קנייה?

    כאשר אנחנו רוכשים דירה יד שנייה אין בתמונה קבלן שמחויב לתקן עבורנו ליקויי בנייה, הבדיקה נועדה להבטיח מחיר הוגן שמשקף את מצב הנכס. את דוח הליקויים תציגו אל מול בעל הנכס במטרה לדרוש ממנו לבצע את התיקונים הדרושים או לגלם את עלותם במחיר הדירה. גילוי מוקדם של ליקויים מאפשר לכם להיערך נכון לקראת המעבר. ייתכן בהחלט מצב בו בעל הנכס מסתיר מידע אודות ליקויי בניית על מנת למכור במהרה את הנכס במחיר גבוה. 

    רשימת ליקויים נפוצים בדירות יד שנייה

    1. נזקי רטיבות (כולל רטיבות בקירות ומתחת לריצוף)
    2. בעיות איטום
    3. צנרת דולפת
    4. קילופי צבע

    בדיקת דירה לפני קנייה היא כלי שימושי לניהול משא ומתן אל מול בעל הדירה. הבדיקה מונעת מכם הפסדים כספיים ועגמת נפש. עשו לעצמכם כלל ברזל שלא לרכוש דירה מבלי לוודא שאתם מקבלים פירוט מלא ועדכני של מצב הנכס ולכן יש לפנות לחברת בדק בית מומלצת

    בדיקת בית לפני קניה

    בדיקת בית לפני קניה – איך מבצעים בדיקת סדקים?

    סדקים בקירות ובתקרה עלולים להופיע גם בנכסים ישנים וגם בנכסים חדשים, בדיקה מקצועית הכרחית לקביעת טיב הסדק, הגורמים לו והתיקון הנדרש. בדיקת דירה לפני קנייה כוללת איתור של סדקים בקרבת החלונות, בתקרה, לצד עמודי תמיכה ועוד. בהתאם לממצאים המהנדס ממליץ על התיקנים הדרושים להבטחת מבנה בטיחותי ואסתטי. מתכננים רכישת דירה יד שנייה? אל תתפשרו על פחות מבדיקה מקיפה של חברת מבדק, צרו קשר לתיאום ופרטים נוספים.

    חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

    image

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים בתחום