צור קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

X

    בדק בית תל אביב

    בדק בית תל אביב

    ההתרגשות לקראת המעבר אל הדירה החדשה עלולה לגרום לכם לוותר על בדיקת באמצעות חברת בדק בית או לדחות אותה. אם תחליטו שלא לבצע בדיקת בדק מקיפה טרם האכלוס הקבלן עשוי לסרב לקחת אחריות על חלק מהליקויים. אם נאתר אריחים שבורים בריצוף טרם האכלוס הקבלן לא יוכל להתנער מאחריות לתיקון. במידה ונדווח על האריחים השבורים לאחר הכנסת ריהוט, הקבלן עשוי לטעון שהמובילים הם אלו ששברו את האריחים. תהיו אתם חכמים יותר ותזמינו בדיקת בדק בית תל אביב דרך חברת מבדק לפני אכלוס של דירה חדשה וטרם החתימה על הסכם קניית דירה יד שנייה. עם הצוות המקצועי של חברת מבדק אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שאתם מקבלים פירוט מלא אודות מצב הנכס, כל הבדיקות מתבצעות על ידי צוות מומחה באמצעות ציוד חדיש. 

    חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

    מה חשוב לבדוק בבדיקת בדק בית תל אביב?

    בדיקות בדק בית נועדו לקבוע האם הדירה תואמת את מפרט המכר והאם יש ליקויים. איש מקצוע מוודא עבורכם שיש התאמה מלאה למפרט המכר ונעשה שימוש בחומרים איכותיים ומלאכת הבנייה. במקרים בהם הדירה אינה תואמת את המפרט נגיש את הדוח אל הקבלן עם בקשה לבצע את התיקונים בהקדם. יש לשים דגש על נזילות בצנרת, איטום, סדקים בקירות, צבע, טיח, דלתות. בדיקת בדק בית במרכז מאתרת גם ליקויים בטיחותיים כמו מעקה בגובה לא תקני או מערכת חשמל לא תקינה. 

    בדק בית בתל אביב

    מה כולל דוח בדק בית תל אביב?

    כל התוצאות של הבדיקות וכל הנתונים שנאספו מוצגים בדוח בדק בית מפורט. הדוח כולל גם תמונות, שרטוטים, תיאור של כל ליקוי, המלצות לתיקון של הליקויים. הפקת הדוח דורשת מספר ימים של עבודה. מחיר של בדיקת בדק בית תל אביב נקבע על פי גודל הבית, הקומה בבניין בה נמצאת הדירה, תוספת של גינה או מרפסת.

    הרגע הנכון לבדיקת בדק בית בתל אביב

    1. מועד סמוך לפרוטוקול המסירה
    2. שלב בו הדירה עדיין ריקה
    3. השנה הראשונה למגורים בדירה

    עריכת בדיקת בדק בסמוך לפרוטוקול המסירה מאפשרת ביצוע בדיקה הנדסית מקיפה בעוד הדירה ריקה. רק לאחר השלמת הבדיקה, הגשת הדוח לקבלן וקבלת מענה לכל הליקויים נתקדם אל השלב הבא ונתחיל להכניס אל הדירה ריהוט ובעלי מקצוע. התחלתם כבר בהכנה של הדירה למגורים ואף אכלסתם אותה טרם ביצוע הבדיקה? חייגו עוד היום אל חברת מבדק לתיאום בדיקת בדק בית תל אביב בדחיפות.

    חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

    image

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים בתחום