צור קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

X

    בדיקת דירה לפני מסירה

    בדיקת דירה לפני מסירה

    בדיקה של דירה לפני מסירה נועדה לוודא את תקינות הנכס וכל המערכות בבניין, צוות מקצועי בודק את מערכת האינסטלציה, האיטום, החשמל, מיזוג האוויר וכן הלאה. בדיקת דירה לפני מסירה מתבצעת גם על מנת להבטיח התאמה מדויקת בין התוצאה בפועל לבין התכנית האדריכלית ומפרט המכר. במידה ונמצאים ליקויים בבדיקה הם נרשמים בדוח ליקויי בנייה. את הדוח מעבירים אל הקבלן עם דרישה לבצע את כל התיקונים הדרושים במסגרת הסכם הרכישה. חברת מבדק הינה חברת בדק בית הידועה בבדיקות יסודיות ומקיפות, הצוות המקצועי שם לב לפרטים הקטנים ונעזר במכשור מתקדם במטרה לספק לכם דוח מפורט. אם אתם לא מתפשרים על פחות מסטנדרטים גבוהים של איכות ובטיחות – חברת מבדק היא הכתובת. חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

    בדיקת בית לפני מסירה

    מי רשאי לבצע בדיקת דירה לפני מסירה?

    על אנשי המקצוע שמבצעים את בדיקות בדק בית להיות אנשי מקצוע מומחים : מהנדס, אדריכל, הנדסאי, בעלי התמחות רלוונטית אחרת. החשיבות הרבה שיש לבדיקת בדק הבית מחייבת פנייה אל בעל מקצוע מומחה ומנוסה. בתום הבדיקה מופק דוח ליקויים שמפרט את כל הליקויים שאותרו בנכס יחד עם רשימה של התיקונים הנדרשים. בדיקת דירה לפני מסירה מתבצעת ביוזמת רוכש הדירה. 

    בדיקת דירה לפני מסירה – ליקויי בנייה קוסמטיים נפוצים

    יש להבדיל בין ליקויי בנייה קוסמטיים שמקורם מבלאי טבעי לבין ליקויים בנכס חדש שמעידים על רשלנות מקצועית של הקבלן. ברשימת הליקויים הקוסמטיים נמצא רטיבות בתקרה או בקירות, קילופי טיח, קילופי צבע. זוהתה בעיית רטיבות במבנה חדש? הדבר מעורר חשש לכשלים באיטום המבנה. התקלפות של טיח או צבע בבניין חדש מעידה על התרשלות של הקבלן ואי התאמה למפרט הטכני. 

    בדיקת בית לפני מסירה

    בדיקת בית לפני מסירה – בשביל מה צריך לבצע בדיקת בדק לדירה חדשה?

    זיהוי ליקויי בנייה טרם האכלוס נדרש על מנת לאפשר לקבלן לבצע את כל התיקונים הדרושים. ברוב המקרים הקבלן אכן לוקח אחריות ומבצע את כל התיקונים בהתאם למפרט ולתוכנית האדריכלית. הקבלן מסרב לקחת אחריות על הליקויים? ניתן יהיה להגיש תביעה בבית משפט על בסיס דו”ח בדיקת דירה לפני מסירה. מחפשים חברת בדק בית שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות? לחברת מבדק ניסיון רב בביצוע בדיקות של בדק בית, חייגו לתיאום והצעת מחיר משתלמת. 

    חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

    בדק בית לפני מסירה

    בדיקת בדק בית לפני מסירה חוסכת לכם הרבה כסף, נסביר כאן מהו הרגע הנכון לביצוע הבדיקה, מי אחראי לתאם את הבדיקה ומה עושים עם דוח הליקויים. בדיקת בדק בית נועדה לוודא שהנכס שאתם מתכננים לרכוש תואם את התקן ואינו כולל ליקויים. מהנדס מנוסה מצליח להבחין בליקויים קטנים שאתם לא הייתם שמים לב אליהם. ללא טיפול מידי אותם ליקויים צפויים להחמיר ולדרוש תיקונים יקרים. כך למשל, בדיקת בדק בית מזהה נזקי רטיבות הרבה לפני שיש כתם רטיבות גדול בתקרה של השכן או שקיעה של אריחי ריצוף. חברת מבדק מציעה שירותי בדק בית מקיפים לדירות חדשות ודירות יד שנייה, הבדיקות מתבצעות על ידי אנשי מקצוע באמצעות ציוד חדיש. 

    הרגע הנכון לתיאום בדק בית לפני מסירה

    בדק בית לפני מסירה מבצעים על מנת להבטיח התאמה מדויקת בין הדירה לבין התקן, המפרט והתוכנית האדריכלית. הרגע הנכון להזמין בדיקת בדק בית לדירה חדשה הוא שלב פרוטוקול המסירה הראשוני (טרם קבלת המפתח). זהו שלב בו הדירה אינה נמצאת ברשות הקבלן וקל יותר לבצע את כל התיקונים הדרושים. לאחר אכלוס של הדירה כל תיקון הופך מורכב יותר גם עבורכם וגם עבור הקבלן. איתור מוקדם של כל הליקויים עוד בשלב בו עובדי הקבלן נמצאים במקום חוסך לכולם זמן וכסף. 

    חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

    בדק בית לפני מסירה

    בדיקת בית לפני מסירה – מי צריך להזמין בדיקת בדק לדירה חדשה?

    האחריות להזמין ולממן בדיקת בדק בית לפני מסירה חלה על רוכש הדירה. אתם בוחרים בעצמכם את חברת בדק הבית הטובה ביותר ומשלמים על הבדיקה בעצמכם במטרה להבטיח קבלת דוח אובייקטיבי שמשקף את מצב הנכס. בהסכם רכישת הדירה הקבלן קובע תקופת אחריות במהלכה הוא מחויב לתקן ליקויים, חשוב שאתם תאתרו את כל הליקויים במהלך תקופת האחריות. ההמלצה היא על השלמת איתור ותיקון כל הליקויים במהלך השנה הראשונה. בדיקת בדק בית לדירה חדשה היא לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו או לדחות למחר. 

    בדיקת בית לפני מסירה – אל מי מגישים את דוח הליקויים?

    ביצוע בדיקות בדק בית הוא דבר שבשגרה, הקבלן מצפה לקבל מכם דוח ליקויים ומודע למחויבות שלו. לאחר השלמת הבדיקה תקבלו דוח מפורט אותו אתם מגישים אל הקבלן עם דרישה לבצע את כל התיקונים בהקדם האפשרי. במידת הצורך ניתן יהיה להשתמש בדוח הליקויים גם במסגרת של תביעה משפטית. לא מתפשרים על פחות מבדיקה יסודית לחשיפה מלאה של כל הליקויים? עם חברת מבדק תקבלו דוח מפורט ויסודי, צרו קשר למענה מקצועי ומהיר.

    חייגו כעת לקבלת פרטים נוספים 052-3011020

    image

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים בתחום